Gryczanka z twarogiem i owocami

Szybkie pożywne śniadanie lub deser. Z dodatkiem ulubionych owoców i twarogiem tworzy pełnowartościowy posiłek. 
Przygotowanie: 5 minut
Koszt: Tanie
Dużo się słyszy, że nie powinno się jeść na śniadanie albo kolacje owoców..nie wierzcie temu, bo to mit.😐 Bardziej chodzi o to, żeby nie były to same owoce po których będziemy zaraz głodni. Z dodatkiem białka i węglowodanów możemy spokojnie taki posiłek spożywać zarówno na śniadanie jak i kolacje. Sama jestem fanką śniadań na słono, także takie smakołyki sobie przygotowuje na kolacje.💤😏
PS: na zdjęciu przy borówkach jest coś co wygląda jak fasola 😆 ale to niedojrzała boróweczka😊

Zapraszam po przepis na JAGLANKĘ CZEKOLADOWO ORZECHOWĄ Z BANANEM


Wartości odżywcze:
464 kcal  B 23 g W 59 g T 14 g

Składniki:
▸60 g płatków gryczanych
▸80 g twarogu chudego
▸100 g truskawek
▸50 g borówek
▸20 g wiórek kokosowych 

Przygotowanie:
1.Płatki z połową wiórków kokosowych zalewamy wrzątkiem i odstawiamy do napęcznienia. 
2.Na wierzch dodajemy resztę składników i posypujemy wiórkami kokosowymi.

Przepis możecie pobrać w formacie PDF i go wydrukować.


2 komentarze:

  1. U mnie takie smakołyki lądują na śniadanie

    OdpowiedzUsuń