Proteinowe fit placki z jabłkiem

Zdrowe, odżywcze i pełnowartościowe placki z dodatkiem startego jabłka. Idealnie pasują na pożywne śniadanie lub deser.
Przygotowanie: 10 minut
Koszt: Tanie
 I znowu te pankejki 😀☝ No po prostu nie da się ich nie jeść, szczególnie tych z jabłuszkiem🍎😍 Tę wersję zrobiłam w odżywką białkową, bo jak stali bywalcy już wiedzą, moje dania są zbilansowane 👍 lecz możecie śmiało zastąpić twarogiem.

Wartości odżywcze:
408 kcal B 14 g W 60 g T 12 g

Składniki na 1 porcje:
▸2 średnie jabłka (200 g)
▸60 g mąki żytniej
▸miarka odżywki białkowej/50 g twarogu chudego
▸woda
▸pół łyżeczki
▸1 łyżka oleju do smażenia
▸"cukier puder" zmielony słodzik do posypania

Przygotowanie:
1. Jabłka obieramy i ścieramy na tarce o grubych oczkach. Przecedzamy przez sito aby pozbyć się nadmiaru wody.
2. Połowę jabłek wrzucamy do mąki i białka/twarogu, dodajemy cynamon i mieszamy dolewając stopniowo wody. Masa ma być lekko gęstawa.
3. Smażymy placuszki na oleju, do gotowych dodajemy na wierzch resztę jabłka, posypujemy "cukrem pudrem" i zajadamy.

Przepis możecie pobrać w formacie PDF oraz go wydrukować


3 komentarze:

  1. Bardzo smacznie wyglądają :) Chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miarka białek? To znaczy ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi tutaj o odżywkę białkową :)
      jeśli nie posiadasz takiego produktu daj twaróg ;)

      Usuń

Miło mi gościć Ciebie na mojej stronie. Mam nadzieję, że przepis lub artykuł Ci się spodobał i jeszcze do mnie wrócisz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © ZDROWO I AKTYWNIE , Blogger