Proteinowe fit placki z jabłkiem

Zdrowe, odżywcze i pełnowartościowe placki z dodatkiem startego jabłka. Idealnie pasują na pożywne śniadanie lub deser.
Przygotowanie: 10 minut
Koszt: Tanie
 I znowu te pankejki 😀☝ No po prostu nie da się ich nie jeść, szczególnie tych z jabłuszkiem🍎😍 Tę wersję zrobiłam w odżywką białkową, bo jak stali bywalcy już wiedzą, moje dania są zbilansowane 👍 lecz możecie śmiało zastąpić twarogiem.

Wartości odżywcze:
408 kcal B 14 g W 60 g T 12 g

Składniki na 1 porcje:
▸2 średnie jabłka (200 g)
▸60 g mąki żytniej
▸miarka białka/50 g twarogu chudego
▸woda
▸pół łyżeczki cynamonu
▸1 łyżka oleju kokosowego do smażenia
▸"cukier puder" zmielony słodzik do posypania

Przygotowanie:
1. Jabłka obieramy i ścieramy na tarce o grubych oczkach. Przecedzamy przez sito aby pozbyć się nadmiaru wody.
2.Pół jabłek wrzucamy do mąki i białka, dodajemy cynamon i mieszamy dolewając stopniowo wody. Masa ma być lekko gęstawa.
3. Smażymy placuszki na oleju, do gotowych dodajemy resztę jabłka, posypujemy "cukrem pudrem" i zajadamy.

Przepis możecie pobrać w formacie PDF oraz go wydrukować


1 komentarz:

  1. Bardzo smacznie wyglądają :) Chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń