Szukaj na tym blogu

15 stycznia 2018

Sałatka śniadaniowa (białkowo-tłuszczowa, dieta redukcyjna)


Dzisiaj mam dla Was świetną propozycję śniadania. Ta wersja jest białkowo-tłuszczowa czyli, bez węglowodanów, która idealnie sprawdza się na diecie redukcyjnej. Nie jest konieczne, by przy pierwszym posiłku spożywać węglowodany, bez tego również można się najeść do syta i być pełnym przez 4 godziny 😉 Ja wręcz ubóstwiam takie śniadanka😍 Raz sałatki, raz zdrowotne jajeczka i człowiek szczęśliwie idzie przez redukcje.😎 Jeśli jednak lubisz pojeść z rana węglowodany wystarczy dodać kromkę chleba


Składniki na 1 porcje:
-60 g kurczaka wędzonego
-pół kulki mozzarelli
-1 pomidor
-garść sałaty
-łyżka słonecznika łuskanego
-łyżka oleju lnianego lub oliwy
-szczypiorek
-sól, pieprz do smaku


Przygotowanie:
Kurczaka, mozzarellę i pomidora kroimy w kostkę. Dodajemy sałatę, posiekany szczypiorek. Na koniec olej lniany lub oliwę, przyprawiamy i na koniec mieszamy.

Wartości odżywcze:
368 kcal
B 29 g
W 5 g
T 25 g


2 komentarze:

  1. Super sprawa takie pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukałam pomysłu na śniadanie i w końcu znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń