Racuchy jabłkowe z kaszą i twarogiem

Też kochacie racuchy tak jak ja?💓😍 Tym razem mam dla Was trochę bogatszą wersję bo podstawowa składa się tylko z jaj, mąki i jabłek. Dodatki które dodałam sprawiają że placki są bardziej sycące i zawierają białko, dzięki czemu są pełnowartościowe i można je spożywać na dietach 😉

W przepisie jest cynamon, gdzie pewnie większość z Was używa zwykłego, takiego za parę złoty. Polecam jednak zacząć używać cejlońskiego, który jest nieco droższy, ale jest o wiele zdrowszy. Napisałam o tym artykuł, do którego zachęcam oczywiście zajrzeć i przekonać się jak duża różnica jest miedzy zwykłym chińskim a prawdziwym cejlońskim.

KTÓRY CYNAMON WYBRAĆ?


Oraz do ściągawki, jak prawidłowo ugotować kaszę jaglaną. Dodatkowo znajdziecie tam różne inne przepisy na jej wykorzystanie
JAK UGOTOWAĆ KASZĘ JAGLANĄ


Wartość odżywcza 1 racucha (wyszło mi 30 sztuk)
50 kcal B 2 g W 8 g T 0,7 g

Składniki:
▸ 2 jaja
▸ szklanka mąki (u mnie jaglana)
▸ 100 g kaszy jaglanej
▸ 100 g twarogu chudego
▸ 360 g jogurtu naturalnego
▸ 3 szt. jabłka (u mnie 600 g)
▸ niecałe pół łyżeczki cynamonu cejlońskiego*
▸ "cukier puder" ze słodzika

*możecie dać zwykły cynamon. 

Przygotowanie:
1. Kaszę jaglaną gotujemy i studzimy.
2. Twaróg miksujemy z jogurtem, dodajemy mąkę i jaja.
3. Jabłka ścieramy na tarce o grubych oczkach i odciskamy z soku. Dodajemy do masy razem z cynamonem ,dokładnie wszystko mieszamy i smażymy placki. 

Przepis brał udział w akcjach kulinarnych:

5 komentarzy:

  1. Samo zdrowie na talerzu, można jeść bez wyrzutów sumienia :)
    Dziękuję za udział w akcji kulinarnej ,,Łakocie z domowego zacisza”
    http://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam racuchy więc na bank wypróbuję ten przepis <3

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń