Szukaj na tym blogu

7 sierpnia 2017

PASTA Z AWOKADO (pełnowartościowy posiłek)




Zjeść kanapki też czasami trzeba :) Awokado jako doskonałe źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych idealnie sprawdza się w tej roli, dlatego polecane jest na dietach, ALE trzeba z nim uważać ponieważ ma najwięcej ze wszystkich owoców kalorii! w 100 g aż 162 kcal!
Na załączonym obrazku widzicie w jaki sposób można taką pastę podać aby posiłek wyszedł pełnowartościowy. Sama pasta z chlebem to co najwyżej przekąska a tego przy zbilansowanych dietach się unika.

Przygotowanie:
Obieramy awokado, pozbywamy się pestki i kroimy w drobną kostkę doprawiając wedle uznania. Jeśli wolicie bardziej wygodną formę do smarowania to zmiksujcie to blenderem ręcznym :)


Wartość odżywcza załączonego obrazka :
(1 awokado, 1 jajo, 1 pomidor, 60 g chleba)
361 kcal
B 13 g
W 33 g
T 19 g

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię pastę z awokado :) Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awokado przemycam gdzie się da i często robię takie pasty, w różnych wydaniach :) Pycha

    OdpowiedzUsuń